۱۳۹۵ دی ۱۲, یکشنبه

معرفی رایحه های خوشمزه جهت خرید عطر

به هنگام خرید عطر و ادکلن بیشتر از سه رایحه را نبویید تست کردن بیشتر عطر و ادکلن باعث سردرگمی شما می شود که با این کار امکان انتخاب مناسب عطر را از دست می دهید.
عطری که می خرید را امتحان کنید چون هر عطری بر روی هر بدنی رایحه خاصی پیدا می کند پس فقط به بوییدن اکتفا نکنید.
اگر عطری که می زنید باعث سردردتان می شود آن را کنار بگذارید حتی اگر آن عطر برند معروفی داشته باشد پس به هنگام خرید عطری را انتخاب کنید که به شما حس خوب و دلپذیری می دهد.
نسبت به خرید عطر اصل، حساس باشید. عطرها مستقیما با سیستم تنفسی شما سروکار دارند. اگر عطر شما نامرغوب باشد احتمال این‌که به بدن‌تان و حتی به محیط‌زیست صدمه بزند زیاد است. این روزها زیاد دیده می‌شود که دستفروش‌ها عطرهایی را با شکلی شبیه عطرهای اصل می‌فروشند و متاسفانه عده‌ای هم این عطرها را می‌خرند. سری به سایت‌های فروش عطر مورد نظرتان بزنید. با یک جست‌وجوی ساده متوجه خواهید شد که قیمت آن عطر حدود چقدر است. چطور ممکن است همان عطر را با یک دهم قیمت بفروشند و بگویند اصل هم هست؟ حتی اگر گفتند به خاطر نداشتن جعبه به قیمت پایین فروخته می‌شوند باور نکنید؛ این عطرها تقلبی هستند.
یه ادکلن مردانه خنک و با طراوت از برند ازارو

ازارو کروم

این ادکلن با رایحه ای خنک رو بهتون توصیه میکنم...

توضیحات:
ازارو کروم

حجم: 100 میل

یک رایحه از مرکبات خوش بوست که مرکبات در آکثر رایحه حضوری فعال دارند اما دستور ترکیب آنها در این رایحه این نعمت خداوندی را بیشترنمایان می کند. Chrome تولید سال 1996است. ترکیبات اصلی آن رزماری ،آناناس،بهارنارنج ترنج ولیمو است. ترکیبات میانی آن پنجه مریم، گشنیز، یاس، خزه چوب بلوط و ترکیبات پایه ای آن چوب صندل ،مشک،سدر،ترکیبات چوبی وهل است.
اسانس اصلی : لیمو ترش , ترنج , بهار نارنج , آناناس , رزماری
اسانس میانی : گل پنجه مریم , یاس , خزه درخت بلوط , گشنیز
اسانس پایه : دانه تونکا , هل , خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , اقاقیای برزیلی , مشک , سدر

یکی از بهترین ادکلن های برند کالوین کلین
CK One

یه ادکلن کلاسیک  خیلی خوشبو هم برای خانم ها و هم برای اقایون

با حجم 200 میل و با قیمت مناسب

توضیحات:
سی کی بی

حجم: 200 میل

نوع ادکلن ادوتویلت

با بویی خنک و دلنشین

برند : کالوین کلین
این عطر در سال 1994 معرفی شد.این عطر جزو اولین عطرهاییست که به عنوان بدون جنسیت معرفی شد و الهام گرفته از دختری است که یک لحظه از دوستش جدا نمیشود.این عطر معمولا برای سنین 18-40 توصیه میشود همانطور که در دهه نود در این قشر نفوذ گسترده ای داشت بخصوص در آمریکا،     
اسانس اصلی : لیمو ترش , ترنج , آناناس , ترکیبات سبز , هل , انبه هندی
اسانس میانی : بنفشه , رز , زنبق , جوز
اسانس پایه : خزه درخت بلوط , چوب صندل سفید , مشک , کهربا , سدر

بنتلی ازور یه ادکلن مردانه با بویی اعجاب انگیز
خنک  با بویی مرکباتی و دلنشین

توضیحات:
یه ادکلن مردانه جدید
Bentley Azure بنتلی ازو
حجم: 100 میل

با بویی خنک و ملایم

رایحه: اناناس،ترنج،برگ بنفشه،نارنگی اسطوخدوس،ریحان،چوب کشمیش،دانه تونکا

برند : بنتلی
دومین سال حضور بنتلی در صنعت ادکلن سازی با ارائه دو محصول همراه بود. یکی از این دو محصول با نام آزور معرفی شده، نامی آشنا برای دوستداران اتومبیل‌های این شرکت معروف اتومبیل سازی زیرا این نام از روی اتومبیل آزور از این شرکت برداشته شده است.

آزور تا حدودی به خنکی گرابش دارد و حتی می‌توان آن را چهارفصل دانست. در توصیف این ادکلن آمده است که رایحه آزور احساسیست از جریان هوا و لذت رانندگی در امتداد ساحل دریا.

این ادکلن با ترکیبی میوه‌ای شامل آناناس، نارنگی و ترنج به همراه برگ گل بنفشه آغاز می‌شود. ریحان و اسطوخودوس آن را ادامه می‌دهند و دانه تونکا و چوب کشمیر در نت پایه رایحه را به پایان می‌رسانند.


ادکلن ساندرلینگ زنانه،از برند نسبتا ارزان Yves De Sistelle

با بویی خنک و لطیف(بوی این ادکلن شبیه کوکو چنل مادمازل هستش)


توضیحات:
ادکلن ساندرلینگ پرفیوم

حجم: 100 میل

دارای رایحه ملایم و شیرین میباشد و شادی ، نشاط و طراوت را به شما هدیه می دهد.
ادکلن ایوس د سیستل سندرلینگ  بسیار دل نشین و جذاب بوده واز نوع ادو پرفیوم است و میزان ماندگاری بالایی دارد.
 ادکلن Sanderling رایحه های زیررا داراست:
نت اولیه: ترنج , جعفری , نت های سبز
نت میانی: یاسمن , گل رز , یاس بنفش
نت پایه: نت های چوبی , وانیل , مشک

ادکلن ناتیکا  وویج  از برند ناتیکا

Nautica Voyage

با بویی خنک و دریایی و لطیف :
ناتیکا وویج مردانه
حجم: 100 میل

نوع عطر : ادو تویلت

ناتیکا وویج عطری است بسیار شاداب و خوشبو با شروعی دریایی و ادامه ای سبز، گیاهی و کمی پودری. رایحه ابتدایی عطر با بوی ترش و تند و تیز سیب و حسی شور و دریایی مانند آغاز میشود که بسیار شفاف، سبز و در روزهای گرم و آفتابی همچون نسیمی خنک آرامش بخش است. با گذر زمان حس تند و تیز دریایی آرام گرفته و رایحه مشک و شیرینی متعادلی که ایجاد میکند نمایان میشود. همزمان با وارد شدن مشک رایحه ملایم و لطیفی از گل ابریشم نیز به جمع دیگر روایح میپیوندد تا حس پودری، شیک و جذابی به عطر بدهد. رایحه میانی و پایه عطر رایحه ای سبز، کمی شیرین و پودری است که تلخی کمی از روایح چوبی در پس زمینه به همراه داشته و رایحه میوه ای سیب نیز تکمیل کننده این ترکیب شاداب و جذاب است. ناتیکا وویج پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب بینظیری است برای مصرف روزانه در فصلهای بهار و تابستان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر