۱۳۹۵ آبان ۱۳, پنجشنبه

گروه‌های بویایی عطر



اُرینتال (بوی شرقی)

گروه عطریات اُرینتال با کهربا غالباً ما را به یاد گرما و هیجانات شرقی ها می اندازد.این دسته شامل مواد مکیف و فشرده مانندانجیر، مشک ، وانیل ، رزین های عجیب و غریب و چوب ، اغلب همراه با گل های عجیب و ادویه جات است.

اُرینتال وانیلا وانیلی

این گروه بویایی شیرین ، با هماهنگی نت های اصلی اُرینتال (چوب ، رزین ها ، گل ها و ادویه جات) و اجزای شیرین: کارامل ، وانیل ، شکلات ، بادام ، عسل و ... ساخته شده است.

چایپر فروتی میوه ای

ترکیب کامل گروه چایپر همراه نت های میوه هایی مانند هلو ، زردآلو ، توت فرنگی جنگلی یا میوه های عجیب و غریب است. این عطر گرم و مجلل است.


 وودی  چوبی

از نت های چوبی در مرکزیت اصلی عطرهای این گروه استفاده شده است. گرم ، چوب صندل ، سدر خشک و ترش، ، رزین خوشبو معمولا همراه با و نت های آروماتیک و سیتروثی.



وودی آروماتیک

اتحاد نت‌های اصلی وودی و نت های مردانه ی آروماتیک گروه جدیدی ار عطریات را برای مردان به وجود آورد.ؤ بوی گیاهان معطر در این گروه بارز است.

فلورال فروتی گورمند

طیف های وسیعی از رایحه های فلورال فروتی به طور مداوم در حال گسترش هستند و به این دلیل است که ما رایحه های فلورال فروتی را با تفاوت های ظریف "گورمند" از کارامل یا قند سوخته ، شکر ، شکلات ، آب نبات و غیره را در یک رده خاص جدا میکنیم.

اُرینتال وودی

مواد تشکیل دهنده اُرینتال سنتی به اضافه ی آکورد های چوبی از چوب محکم و سخت صندل سفید گرم ،همراه با نت های سرو خشک شده.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر