۱۳۹۵ آبان ۱۷, دوشنبه

خرید ادکلن ارزان قیمت


https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSfLJY39f4HKHwAJtb-R0Ci0ntv-Bd8HuFqFlK56K6nElSENmc7








هر وقت قصد خرید چیزی را داریم اولین مسئله ای که به ذهنمان میرسد این است که آیا پول کافی برای خرید کردن داریم یا خیر؟

و یا اینکه از کجا خرید کنیم که هزینه کمتری پرداخت نماییم؟

اما نکته ای که معمولا در این مواقع لازم است بیشتر به آن توجه میکنیم این است که آیا میتوانیم در قبال پرداخت هزینه کم، کالایی را دریافت کنیم که از کیفیت لازمه برخوردار باشد؟

این مسئله در مواقعی چون هنگام خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت معمولا بیشتر مطرح میشود چرا که اصولا انتظار داریم بعد از خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت نتیجه و حاصلی که از آن عطر و ادکلن ارزان قیمت میگیریم خیلی بیشتر از مبلغی که پرداخت نموده ایم باشد

اما معمولا این چنین نیست چرا که باید در این مواقع یاد این ضرب المثل قدیمی معروف بیافتیم که:(هرچقدر پول بدیم آش میخوریم)

و این که آیا از خود پرسیده ایم که چرا مثلا ادکلنی که به صورت اورجینال حداقل 300 هزار تومان قیمت دارد ،توسط یک دستفروش به مبلغ حدود 40 هزارتومان به فروش میرسد؟ و این که خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت به این شکل چه تبعاتی خواهد داشت!؟

قطعا هیچ یک از ما خواستار این نیستیم که با خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت سلامت خود را به خطر بیاندازیم

پس بنابراین باید هنگام خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت و یا هر کالایی که مستقیم و یا غیر مستقیم با سلامتی انسان در ارتباط است به این نکته توجه ویژه داشته باشیم که هیچ چیز با سلامتی و تن درستی انسان قابل مقایسه نیست و خرید عطر و ادکلن اورجینال از فروشگاه های معتبر حتی با قیمت کمی بیشتر خیلی بهتر خواهد بود تا خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت از مثلا دستفروشان!

همیشه توجه داشته باشیم که اثرات و عوارضی که خرید و استفاده از عطر و ادکلن ارزان قیمت و تقلبی میتواند برروی پوست و بدن انسان داشته باشد شاید جبران ناپذیر باشد و باعث شود سالهای سال اثراتش بر روی بدن انسان باقی بماند.

پس بهتر است به جای خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت، عطر و ادکلنی خریداری کنیم که به قیمت و کیفیت لازم  باشد و بازدهی لازمه را هنگام مصرف به کاربر ارائه دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر