۱۳۹۵ آذر ۱۳, شنبه

جذابیت انتخاب و خرید عطر



 یکی از لذت بخشترین کارها برای بیشتر ما خرید کردن است یکی از این خریدها،خرید عطر و ادکلن است که در عین لذت داشتن بسیار سخت است.
سالها قبل وقتی وارد حرفه عطر و ادکلن شدم فکر نمیکردم که روزی فرا برسد که یکی از مهمترین و پرچالش ترین مسائل مردم در این حوزه خرید عطر و ادکلن اصل و اورجینال باشد.
اولین نکته که در رابطه با خرید عطر باید رعایت کنید، تفکر و صبر است. حتما این سوال برای شما پیش می‌آید که صبر کردن برای خرید عطر چه معنا و مفهومی دارد. اما توجه کنید که هنگام انتخاب و خرید عطر هرگز عجله نکنید.

انتخاب عطر یکی از سخت‎ترین کارهایی است که نیاز به دقت زیادی دارد. این امر را با سخت‎گیری و گهگاهی به سادگی انجام می‎دهیم. حالا بیایید در انتخاب عطر دیدگاهی متفاوت را تجربه کنیم. عطر و ادکلن ها از پرمصرف‎ترین وسیله‎های شخصی محسوب می‎شود. وجود تعداد زیاد برند‌های معتبر عطر و درآمد زیاد آنها، نشان دهنده‎ی اهمیت موضوع انتخاب و استفاده از عطر است. کمپانی‎های تولیدکننده‎ عطر در مسیر رقابت با همکاران خود، ماه‎ها و حتی سال‎ها روی طراحی و دیزاین بطری و فرمولاسیون عطر‌‎ها کار می‎کنند. در این میان نقش عطرسازها برجسته‌تر از بقیه است. از این نکته که بگذریم، شما درنهایت عطر تولید شده را خریده و استفاده می‌کنید. اما لازم به ذکر نکات مهم و ضروری است تا روند و پروسه انتخاب و خرید عطر برای شما راحت و آسان شود.


در سالهای نه چندان دور ( کمتر از 20 سال پیش) عطر و ادکلن ها تقریبا نمونه تقلبی نداشت و هنگام خرید عطر نیازی به دقت فراوان در این حوزه نبود. ولی امروزه و با گذشت سالها از آن زمان خرید عطر و ادکلن اصل به یک معضل و چالش تبدیل شده و برای پیروز شدن در این چالش باید دقت فراوانی به خرج داد

همیشه برای خرید عطر و ادکلن اصل باید یک سری اصول اولیه را رعایت کنیم. این اصول به چند بخش تقسیم میشود:

باید قبل از خرید عطر و ادکلن اصل توجه داشته باشیم که آیا قبلا از آن ادکلن خاص استفاده کرده ایم یا خیر

یا این که توقع ما از آن عطر و ادکلن خاص چیست؟ و مطمئن شویم که به اندازه منطقی و صحیح از آن عطر انتظار داریم

همیشه خرید عطر و ادکلن اصل را از مراکز مطمئن و معتبر انجام دهیم

به هنگام خرید عطر و ادکلن اصل و ارجینال توجه داشته باشیم که قیمت ارائه شده خیلی پایین تر از قیمت واقعی آن عطر و ادکلن نباشد

یک توصیه دیگر هنگام خرید عطر و ادکلن اصل و اورجینال این است که اگر قبل از آن ادکلن استفاده کرده ایم شیشه و جعبه آن را با خود بیاوریم تا حداقل یک مقایسه ظاهری با ادکلنی که قصد خریدش را داریم انجام داده باشیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر