۱۳۹۵ آذر ۱۴, یکشنبه

معرفی وبلاگ های عطر و رایحه

خرید عطر
خرید عطر
سوالی که معمولا در ذهن خیلی از دوستداران و طرفداران دنیای مد و زیبایی به خصوص هنگام خرید عطر نقش میبندد و معمولا کسی برای آن پاسخ درستی را ارائه نمیکند ولی ما در این مقاله قصد داریم پاسخ این سوال را با صراحت بیان کنیم تا ابهاماتی که در ذهن افراد در مورد قیمت عطر و ادکلن (ادوکلن) اصل و ارجینال هست برطرف شود
اولین نکاتی که در رابطه با خرید عطر وادکلن باید در نظر داشت این است که عطر و ادکلن یک کالای لوکس محسوب میشود و در ضمن یک کالای وارداتی است و به هیچ عنوان در داخل کشور تولید مشابه نمیشود پس بنا براین در همین ابتدا میتوان نتیجه گرفت که تقریبا تمامی عطرو ادکلن های اورجینال و اصل از یک قیمت جهانی تبعیت میکنند و یک مبدا و مرجع بین المللی قیمت آن را تعیین میکند.
http://atrorayehe.blog.ir/


خرید عطر
خرید عطر
اولین نکاتی که در این رابطه باید در نظر داشت این است که عطر و ادکلن یک کالای لوکس محسوب میشود و در ضمن یک کالای وارداتی است و به هیچ عنوان در داخل کشور تولید مشابه نمیشود پس بنا براین در همین ابتدا میتوان نتیجه گرفت که تقریبا تمامی عطر و ادکلن های اورجینال و اصل از یک قیمت جهانی تبعیت میکنند و یک مبدا و مرجع بین المللی قیمت آن را تعیین می‌کند.
http://atrorayehe.blogspot.nl/


خرید عطر
خرید عطر
شاید بتوان گفت دلیل اصلی اختلاف قیمتها در خرید عطر، بعضی اوقات غیر منطقی، نبود نظارت کافی بر این فروشگاه ها و البته نداشتن رقیب داخلی در تولید عطر و ادکلن میباشد که بر شدت این قضیه دامن زده است. چرا که تجربه نشان داده فضای رقابتی بین کالاهای خارجی و لوکس مثل عطر و ادکلن اصل و اورجینال و کالاهای مشابه تولید داخل قیمت این گونه کالاها را منطقی تر و منصفانه تر کرده است.
http://www.atrorayehe.loxblog.com/


خرید عطر
خرید عطر
خرید عطر از جمله کارهایی است که باید تاحدودی در آن تجربه داشته باشیم و کمی سخت گیرانه تر برخورد کنیم تا بتوانیم عطر اصل و اورجینالی خرید کنیم. حالا بیایید با دیدگاهی متفاوت به خرید عطر و نحوه‌ی انتخاب عطر نگاه کنیم. عطرها جزو پرمصرف‌ترین وسایل شخصی به‌حساب می‌آیند. اهمیت این موضوع را می‌توان از تعدد برندهای عطر و درآمد عجیب‌وغریب و کسب‌وکار پرسودشان دریافت. این شرکت‌ها برای اینکه عطر دلخواه شما را تولید کنند، ماه‌ها و حتی سال‌ها روی طراحی شیشه و فرمولاسیون عطر موردنظرشان کار می‌کنند. در این میان نقش عطرسازها برجسته‌تر از بقیه است. از این نکته که بگذریم، شما درنهایت تمام این مراحل را با خرید عطر موردعلاقه تان به پایان میرسانید.
http://atrorayehe.mihanblog.com/

خرید عطر
خرید عطر
اولین نکته که در رابطه با خرید عطر باید رعایت کنید، تفکر و صبر است. حتما این سوال برای شما پیش می‌آید که صبر کردن برای خرید عطر چه معنا و مفهومی دارد. هنگام خرید عطر هرگز عجله نکنید. قبل از خرید عطر و ادکلن (ادوکلن) حتما آن را با دقت امتحان کنید. اهمیت این نکته یک دلیل ساده و مهم دارد، عطرها بوی واقعی خود را در لحظات اول آشکار نمی‌کنند. عطر را روی پوست و محل نبض خود اسپری کرده و به آن کمی زمان بدهید تا به‌اصطلاح جا بیفتد. درست هنگامی‌که بوی نُت‌های میانی آشکار شود، متوجه بوی اصلی عطر خواهید شد.
http://atrorayehe.rozblog.com/

خرید عطر
خرید عطر
هنگامی که برای خرید عطر مراجعه میکنید دقت کنید عطرهایی که شیشه‌ی تیره و رنگ گرمی دارند، معمولا بوی تند و گرمی داشته و برای فصول سرد سال مناسب هستند. این نکته درباره‌ی عطرهای خنک برعکس است. یعنی هرچه شیشه‌ی عطر شفاف‌تر بوده و رنگ روشن‌تری داشته باشد، بوی خنک‌تری هم خواهد داشت.
https://atrorayehe.wordpress.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر