۱۳۹۵ آذر ۱۹, جمعه

خرید عطر وادکلن مخصوص و اصل

در خرید عطر و ادکلن اصل دقت کنید چون این روزها دستفروش ها عطر هایی را شبیه عطرهای اصل می فروشند به این نکته توجه کنید که عطر با سیستم تنفسی شما سروکار دارد و اگر نامرغوب باشد به بدنتان آسیب می رساند عطرهای اصل معمولا گران تر از چیزی هستند که دستفروش ها دارند شما با یک جست و جوی ساده می توانید قیمت عطر مورد توجه را بفهمید پس به قیمت ها توجه کنید و حتی الامکان از جاهایی عطر بخرید که به آنها اعتماد دارید حتی می توانید برای اطمینان بیشتر از فروشگاه هایی که برند های اصلی در آنها یافت می شود خرید کنید.
به هنگام خرید عطر و ادکلن بیشتر از سه رایحه را نبویید تست کردن بیشتر عطر و ادکلن باعث سردرگمی شما می شود که با این کار امکان انتخاب مناسب عطر را از دست می دهید.
عطری که می خرید را امتحان کنید چون هر عطری بر روی هر بدنی رایحه خاصی پیدا می کند پس فقط به بوییدن اکتفا نکنید.
اگر عطری که می زنید باعث سردردتان می شود آن را کنار بگذارید حتی اگر آن عطر برند معروفی داشته باشد پس به هنگام خرید عطری را انتخاب کنید که به شما حس خوب و دلپذیری می دهد.
سعی كنید عطری را انتخاب كنید كه انگار برای شما ساخته شده است، عطری كه با آن احساس راحتی كنید. به این‌كه این عطر روی بدن فلان دوست یا آشنا خوش بوست اكتفا نكنید. عطرها را حتما باید روی بدن خودتان امتحان كنید. پوست هر كسی، میزان خشك یا چرب بودنش و حتی رایحه شخصی هر فردی با دیگران متفاوت است. وقتی برای خرید عطر به فروشگاهی می‌روید، آن عطر را روی بدن‌تان اسپری كنید و بگذارید 10 دقیقه بماند. معمولا بعد از 10دقیقه عطرها خودشان را نشان می‌دهند و می‌توانید تشخیص بدهید برای شما مناسب هستند یا نه اما هستند عطرهایی كه در یك ساعت اول چندان دوست داشتنی به‌نظر نمی‌رسند و تازه بعد از گذشت یك ساعت خودی نشان می‌دهند. سعی كنید برای خرید عطر اصلا و ابدا عجله نكنید. باور كنید آدم لباسی با پارچه زبر را راحت‌تر از عطر نامناسب تحمل می‌كند!
نسبت به خرید عطر اصل، حساس باشید. عطرها مستقیما با سیستم تنفسی شما سروكار دارند. اگر عطر شما نامرغوب باشد احتمال این‌كه به بدن‌تان و حتی به محیط‌زیست صدمه بزند زیاد است. این روزها زیاد دیده می‌شود كه دستفروش‌ها عطرهایی را با شكلی شبیه عطرهای اصل می‌فروشند و متاسفانه عده‌ای هم این عطرها را می‌خرند. سری به سایت‌های فروش عطر مورد نظرتان بزنید. با یك جست‌وجوی ساده متوجه خواهید شد كه قیمت آن عطر حدود چقدر است. چطور ممكن است همان عطر را با یك دهم قیمت بفروشند و بگویند اصل هم هست؟ حتی اگر گفتند به خاطر نداشتن جعبه به قیمت پایین فروخته می‌شوند باور نكنید؛ این عطرها تقلبی هستند.
سوالات و معضلاتی که به هنگام خرید عطر و ادکلن ارزان به آن بر میخوریم...
هر وقت قصد خرید چیزی را داریم اولین مسئله ای که به ذهنمان میرسد این است که آیا پول کافی برای خرید کردن داریم یا خیر؟
و یا اینکه از کجا خرید کنیم که هزینه کمتری پرداخت نماییم؟
اما نکته ای که معمولا در این مواقع لازم است بیشتر به آن توجه میکنیم این است که آیا میتوانیم در قبال پرداخت هزینه کم، کالایی را دریافت کنیم که از کیفیت لازمه برخوردار باشد؟
این مسئله در مواقعی چون هنگام خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت معمولا بیشتر مطرح میشود چرا که اصولا انتظار داریم بعد از خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت نتیجه و حاصلی که از آن عطر و ادکلن ارزان قیمت میگیریم خیلی بیشتر از مبلغی که پرداخت نموده ایم باشد
اما معمولا این چنین نیست چرا که باید در این مواقع یاد این ضرب المثل قدیمی معروف بیافتیم که:(هرچقدر پول بدیم آش میخوریم)
و این که آیا از خود پرسیده ایم که چرا مثلا ادکلنی که به صورت اورجینال حداقل 300 هزار تومان قیمت دارد ،توسط یک دستفروش به مبلغ حدود 40 هزارتومان به فروش میرسد؟ و این که خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت به این شکل چه تبعاتی خواهد داشت!؟
قطعا هیچ یک از ما خواستار این نیستیم که با خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت سلامت خود را به خطر بیاندازیم
پس بنابراین باید هنگام خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت و یا هر کالایی که مستقیم و یا غیر مستقیم با سلامتی انسان در ارتباط است به این نکته توجه ویژه داشته باشیم که هیچ چیز با سلامتی و تن درستی انسان قابل مقایسه نیست و خرید عطر و ادکلن اورجینال از فروشگاه های معتبر حتی با قیمت کمی بیشتر خیلی بهتر خواهد بود تا خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت از مثلا دستفروشان!
همیشه توجه داشته باشیم که اثرات و عوارضی که خرید و استفاده از عطر و ادکلن ارزان قیمت و تقلبی میتواند برروی پوست و بدن انسان داشته باشد شاید جبران ناپذیر باشد و باعث شود سالهای سال اثراتش بر روی بدن انسان باقی بماند.
پس بهتر است به جای خرید عطر و ادکلن ارزان قیمت، عطر و ادکلنی خریداری کنیم که به قیمت و کیفیت لازم  باشد و بازدهی لازمه را هنگام مصرف به کاربر ارائه دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر