۱۳۹۵ آذر ۲۷, شنبه

مدل های جدید عطرهای پاییزی جهت خرید عطر

خرید عطر و ادکلن در هر فصلی با توجه به آب و هوای آن فصل تغییر می کند، بهتر است که هنگام خرید عطر و ادکلن به فصلی که در آن قرار دارید دقت نمایید.
هماهنگ کردن لباس‌های پاییزی و زمستانی با یکدیگر بسیار خوب است، اما اگر لباس‌های شما بوی خاصی ندهند همه‌ی تلاش‌های شما برای داشتن ظاهری زیبا بی‌نتیجه می‌ماند. عطرها نیز به‌مانند کمد لباس‌های ما نیازمند تغییرات فصلی هستند، این تغییرات باید هوشمندانه باشند. مثلاً فرد باید بداند که چه موقع به سراغ عطر گرم و چه زمان به سراغ عطر خنک برود.
آکوا دی پارما
newfrgrances-1
عطر آکوا دی پارما
شاید تعداد رایحه‌های جدیدی که شرکت آکوا دی پارما هرساله وارد بازار می‌کند زیاد باشد، اما این تعدد باعث کاهش کیفیت عطرها نشده است. نوت دی کولونیا آخرین محصول ارائه‌شده از سوی برند آکوا دی پارما است که تفاوتی با عطرهای قبلی ندارد.
رایحه‌های جدید موجود در این سری شامل رایحه‌ی مرکبات، گل رز، یاسمن و ریحان است که در کنار عطرهای پایه‌ی آکوا دی پارما یعنی عطر چوب صندل، چوب سرو و صمغ به بازار عرضه می‌شوند. آن‌ها در حین اینکه بویی تازه دارند قالب سنتی خود را نیز حفظ کرده‌اند.
پرادا
newfrgrances-6
عطر پرادا
عطر جدید پرادا برای مصارف معمولی نیست. درنتیجه چنین عطری در کنار سایر عطرهای معمولی شما قرار نخواهد گرفت.
لوم پرادا، آخرین محصول پرادا، ترکیب لذت بخشی از رایحه‌ی گل‌ها (سوسن، گل شمعدانی، شکوفه‌ی پرتقال و نعنای هندی) است که به‌هیچ‌وجه بویی زنانه ندارد.
تام فورد
newfrgrances-2
عطر تام فورد
آخرین محصول شرکت تام فورد با نام پرایوت بلِند (Private Blend) رایحه‌ی خوش دهه‌ی ۷۰ میلادی را به یاد ما می‌آورد. این عطر با الهام از رایحه‌های این دهه به سراغ موادی چون رزین کاج، لیمو و ترنج و اوزو، آلو و یاسمن رفته است. این عطر بهترین راه برای سفر به استایل دهه‌ی ۷۰ است.
بنتلی اینفینیت راش سری سفید
عطر بنتلی
newfrgrances-3
یک مرد در مورد عطر بنتلی چه می‌گوید؟ او می‌گوید این عطر بسیار گران است، اما اصلاً قصد خودنمایی ندارد. این عطر بسیار خوش‌بو است، اما نیازی نمی‌بینید تا این ویژگی را فریاد بزند.
شاید به همین خاطر باشد که عطرهای این برند بسیار خاص هستند. شما ممکن است به‌جای حس یک بوی چرمی مانند، با یک بوی چوبی از این برند اصیل بریتانیایی روبرو شوید. عطر جدید بنتلی بسیار سبک بوده و این بار بیشتر به‌طرف تولید محصولی با رایحه‌ی چوب صندل و مشک سفید رفته است.
زادیگ اند ولتر (Zadig & Voltaire)
newfrgrances-4
عطر زادیگ اند ولتر
یک مرد فرانسوی بدون یک عطر کلاسیک هیچ است. عطر جدید این برند پاریسی، زادیگ اند ولتر، همه‌ی مردان را به وجد آورده است.
این عطر دارای یک رایحه‌ی مردانه با اکثر بوهای سنتی نظیر گریپ‌فروت، فلفل سیاه و چوب صندل است. این عطر زندگی شما را تغییر نخواهد داد، اما شما را خوش‌بو خواهد کرد. چگونه ماندگاری عطرتان را بیشتر کنید مطلبی مفید برای تکمیل ظاهر جذاب شما خواهد بود.
جوپ
newfrgrances-5
عطر جوپ
اگر از این عطر استفاده نمی‌کنید، ما شما را خواهیم بخشید. اما شانسی دوباره برای امتحان آن به شما خواهیم داد.
عطر جدید جوپ از اصل خود با بویی شیرین فاصله گرفته و با ترکیبی از بوی فلفل سیاه و شکوفه‌ی پرتقال کمی به پختگی رسیده است. احتمالاً ما این عطر را به‌راحتی در دسترس همه‌ی افراد قرار نخواهیم داد، اما باید گفت که قیمت مدل جدید جوپ در مقایسه با سایر عطرهای معرفی‌شده در بازار همچنان مناسب‌تر است.
گیوِنچی فقط برای مردان متشخص
fraggentlemen
عطر گیونچی
عطر جدید گیوِنچی (Givenchy) بدون شک یک رایحه‌ی مخصوص غروب است. این محصول جدید با رایحه‌ی چوب، ادویه‌های گرم و شیرین وارد بازار می‌شود. جوز هندی، دارچین و زعفران ترکیبات اصلی این عطر را تشکیل می‌دهند.
جِین پول گولتیه (Jean Paul Gaultier)
newfrgrances-7
عطر جین پول گولتیه
این عطر جدید که نسلی از عطر مردانه‌ی جِین پول (Jean Paul) در سال ۱۹۵۵ محسوب می‌شود دارای یک رایحه‌ی شیرین متفاوت است که در استفاده‌ی آن برای مردان ابهام ایجاد می‌کند.
این عطر که دارای شیشه‌ای شبیه به بالاتنه‌ی یک مرد است، همچنان به هل و دارچین به‌عنوان رایحه‌ی اصلی خود وفادار مانده، اما توجه نسبی به بوهایی چون بوی گل و وانیل، تطبیق‌پذیری آن را اندکی بیشتر کرده است.
امیدواریم با خواندن این مطلب با خیال راحت و آمادگی و آگاهی بیشتری جهت خرید عطر اقدام نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر