۱۳۹۵ آذر ۱۸, پنجشنبه

بوی خوش خرید عطر وادکلن

 عطرها جزو پرمصرف‌ترین وسایل شخصی به‌حساب می‌آیند. اهمیت این موضوع را می‌توان از تعدد برندهای عطر و درآمد عجیب‌وغریب و کسب‌وکار پرسودشان دریافت. این شرکت‌ها برای اینکه عطر دلخواه شما را تولید کنند، ماه‌ها و حتی سال‌ها روی طراحی شیشه و فرمولاسیون عطر موردنظرشان کار می‌کنند. در این میان نقش عطرسازها برجسته‌تر از بقیه است. از این نکته که بگذریم، شما درنهایت تمام این مراحل را با خرید عطر موردعلاقه تان به پایان میرسانید. پس خیلی سریع چند نکته‌ی مهم درباره‌ی نحوه ی خرید عطر را با هم مرور می‌کنیم.
خرید عطر برای بعضی از افراد جز کارهایی است که معتقدند باید تاحدودی در آن تجربه داشته باشند، در اصل باید کمی سخت گیرانه تر برخورد کنیم تا بتوانیم عطر اصل و اورجینالی خرید کنیم. حالا بیایید با دیدگاهی متفاوت به خرید عطر و نحوه‌ی انتخاب عطر نگاه کنیم.
نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، فصل‌های سال هستند. اگر در فصل موردنظر عطر متناسب با آن را استفاده کنید، مطمئن باشید که درست به هدف زده‌اید. اگر در فصول سرد سال، قصد خرید عطر و ادکلن (ادوکلن) را دارید، عطرهای گرم، تند و ملایم بهترین گزینه به‌حساب می‌آیند. در این فصول عطرها پایداری بهتری دارند. اما برای فصل های بهار و تمام تابستان باید از عطرهای تند و خنکی که پخش بوی بالایی دارند استفاده کنید.
هنگامی که برای خرید عطر مراجعه میکنید دقت کنید عطرهایی که شیشه‌ی تیره و رنگ گرمی دارند، معمولا بوی تند و گرمی داشته و برای فصول سرد سال مناسب هستند. این نکته درباره‌ی عطرهای خنک برعکس است. یعنی هرچه شیشه‌ی عطر شفاف‌تر بوده و رنگ روشن‌تری داشته باشد، بوی خنک‌تری هم خواهد داشت.
برای اینکه بهترین نتیجه را از عطر خود بگیرید، لازم است که پوست خود را تمیز بشویید. بعضی از پوست‌ها هستند که اثر و بوی عطر را کم‌رنگ کرده و در مواردی کاملا از بین می‌برند. در این موارد مشورت با متخصص پوست را فراموش نکنید. عطرها روی پوست‌های چرب عملکرد بهتری دارند. اگر پوست شما خشک باشد، می‌توانید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کرده و پس‌ازآن عطر را روی محل نبضتان اسپری کنید. عطر را باید در نقاطی از پوست بدن اسپری کنید که دارای نبض هستند. جریان خون عبوری در این نقاط زیاد است و باعث پخش بیشتر بوی عطر می‌شود. نقاطی مانند مچ دست، گردن، قفسه‌ی سینه و داخل آرنج بهترین نقاطی هستند که می‌توانید عطر را روی آن اسپری کنید. رعایت این نکته به ماندگاری بیشتر عطر روی پوست شما کمک زیادی کرده و شما را از اسپری‌های چندباره بی‌نیاز می‌کند.
فراموش نکنید که از هر فروشگاه عطر و ادوکلنی اقدام به خرید عطر نکنید زیرا که فروشگاه‎های غیرمعتبر، گارانتی‎شان هم اعتبار ندارد و آنجاست که اگر مشکلی برای عطرتان پیش بیاید دیگر دستتان به جایی بند نیست جز یک برگ ضمانت‎نامه نامعتبر!!!
با اینکه بر روی شیشه عطر و ادکلن‌ها ( ادوکلن ) هیچ اثری از نوع ترکیبات معطر آن دیده نمی‌شود، ولی شناسایی ویژگی‌های روغن‌های معطر کمک بزرگی به خرید عطر متناسب با سلیقه فرد می‌کند. این موضوع برای کسانی که هنوز نمی‌دانند چه عطری مناسب دوستان و اطرافیانشان است، بسیار جالب است.
رنگ اسانس‎های زنانه بیشتر رنگ سفید و روشن یا زرد دارند. معمولا از عطرهای ملایم زنانه به خاطر رایحه دلنشینی که دارند آقایان نیز استفاده می‎کنند و در مورد خرید عطر این طور نیست که آن عطر حتما زنانه هست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر