۱۳۹۵ آذر ۱۶, سه‌شنبه

خرید عطر وادکلن مطمئن

 هنگامی که برای خرید عطر مراجعه میکنید دقت کنید عطرهایی که شیشه‌ی تیره و رنگ گرمی دارند، معمولا بوی تند و گرمی داشته و برای فصول سرد سال مناسب هستند. این نکته درباره‌ی عطرهای خنک برعکس است. یعنی هرچه شیشه‌ی عطر شفاف‌تر بوده و رنگ روشن‌تری داشته باشد، بوی خنک‌تری هم خواهد داشت.

برای اینکه بتوانیم عطر اصل و اورجینالی خرید کنیم باید مراحل خرید عطر را کمی سخت گیرانه تر طی کنیم. حالا بیایید با دیدگاهی متفاوت به خرید عطر و نحوه‌ی انتخاب عطر نگاه کنیم. عطرها جزو پرمصرف‌ترین وسایل شخصی به‌حساب می‌آیند. اهمیت این موضوع را می‌توان از تعدد برندهای عطر و درآمد عجیب‌وغریب و کسب‌وکار پرسودشان دریافت. این شرکت‌ها برای اینکه عطر دلخواه شما را تولید کنند، ماه‌ها و حتی سال‌ها روی طراحی شیشه و فرمولاسیون عطر موردنظرشان کار می‌کنند. در این میان نقش عطرسازها برجسته‌تر از بقیه است. از این نکته که بگذریم، شما درنهایت تمام این مراحل را با خرید عطر موردعلاقه تان به پایان میرسانید. پس خیلی سریع چند نکته‌ی مهم درباره‌ی نحوه ی خرید عطر را با هم مرور می‌کنیم.
اولین نکته که در رابطه با خرید عطر باید رعایت کنید، تفکر و صبر است. حتما این سوال برای شما پیش می‌آید که صبر کردن برای خرید عطر چه معنا و مفهومی دارد. هنگام خرید عطر هرگز عجله نکنید. قبل از خرید عطر و ادکلن (ادوکلن) حتما آن را با دقت امتحان کنید. اهمیت این نکته یک دلیل ساده و مهم دارد، عطرها بوی واقعی خود را در لحظات اول آشکار نمی‌کنند. عطر را روی پوست و محل نبض خود اسپری کرده و به آن کمی زمان بدهید تا به‌اصطلاح جا بیفتد. درست هنگامی‌که بوی نُت‌های میانی آشکار شود، متوجه بوی اصلی عطر خواهید شد.
نکته‌ی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، فصل‌های سال هستند. اگر در فصل موردنظر عطر متناسب با آن را استفاده کنید، مطمئن باشید که درست به هدف زده‌اید. اگر در فصول سرد سال، قصد خرید عطر و ادکلن (ادوکلن) را دارید، عطرهای گرم، تند و ملایم بهترین گزینه به‌حساب می‌آیند. در این فصول عطرها پا یداری بهتری دارند. اما برای فصل های بهار و تمام تابستان باید از عطرهای تند و خنکی که پخش بوی بالایی دارند استفاده کنید.

توصیه می‌کنیم که یک نوع عطر خاص را انتخاب کرده و آن را رها نکنید. این وفاداری نوعی امضای عطر را برای شما در بین اطرافیانتان ایجاد می‌کند. این موضوع به این معنی نیست که فقط از یک عطر استفاده کنید. برای هر مکان و زمانی عطر خاص آن را انتخاب و استفاده کنید. اگر این نکته را در نظر بگیرید، دیگر با تبلیغات عطرهای جدید، وسوسه ی خرید عطر و ادکلن را نخواهید داشت. هر عطر جدیدی الزاما خوب نیست. فقط باید در نظر داشته باشید که رعایت این نکته باعث ایجاد حس تکرار برای شما نشود. عطرها باید با لطافت و احتیاط استفاده شوند. درست مانند یک راز کوچک. برای بانوان بهترین نوع استفاده، اسپری کردن روی اطراف گردن، مچ، شال و روسری است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر